Sitten itse näyttelyyn...
Aatu oli erinomainen.Nyt selkälinjaa toivottiin paremmaksi-hö-ihmetys oli suurtakin suurempi,kunnes oikein näin pari kuvaa sieltä seisomisesta.Siis selkälinja tuolla on todellakin kunnossa, mutta mun osuuteni tuossa alaviistossa alustassa oli kehno,suorastaan surkea. Olin varmaan niin innoissani,kun Aatu tönötti kuin patsas,että en hokannut tsekata kokonaisuutta.No-elämä jatkuu ja huomenna onkin taas näytelmäkoulutus,pitää alkaa nyt panostamaan tuohon tosissaan.Ja muuten hyvän arvioinnin Marianne Baden antoi.

Topline could be better...
Aatun äitskä Vuokko,Cimillan Cambalaya,sitten voitti nartut ja oli VSP ! Hienoa,onnittelut Tampereen suuntaan !

Tässä äiree poseeraa
Milla-mummu 13-v esiintyi myös vetskuissa,sai erin.Aivan ihana mummeli onkin tuo.
Cimillan kasvattajaryhmä nappas vielä BIS-kasvattajatittelinkin,joten ei hassumpi päivä Päivillä !
Matkakumppanimme Elmo sai EH n ja vallan hienon arvostelun.Elmo esiintyi tuolla väkipaljoudessa todella hienosti.

kuva : Sirkku Marikko
Nyt onkin ollut kolme viikonloppua peräkkäin näytelmiä ja nyt on hyvä vähän hellittää ja kirmata pitkillä metsälenkeillä ,unohtamatta kuitenkaan jokaviikkoista näytelmäkoulutusta...
Tässäpä Aatua ihan parhaimmillaan nauttimassa metsäviilletyksestä !

Kommentit